tisdag 18 december 2018

En vecka i Sverige, och jag ångrar mig redan!

Tja, jag hade sen länge planerat ett besök i Sverige över julen, och egentligen borde jag väl ställt in mig på att det skulle vara mörkt, kallt och snöigt. Men jag lyckas alltid med att i tanken på något sätt glorifiera hur vintervädret i Sverige är. Mörk, kallt och blött.

Som kaka på det har även mina helt trista ryggbesvär blossat upp igen, så fort jag satt foten i mitt kära hemland. Efter 3 månader på resande fot i södra Europa. Läkarna står som vanligt och kliar sig i huvudet, och tycker att jag ska fortsätta med stretching och bålövningar. Tack för det världens bästa vård!

Men om allt går enligt plan, så rullar jag i alla fall vidare mot Thailand efter nyår! Och där räknar jag med 30 grader i vattnet, istället för 0 gradigt och slask överallt!😀


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar